Rånad av tandläkaren


Kanske inte rånad bokstavligen, men det känns så.. Steg upp tidigt imorse eftersom jag hade tid hos tandläkaren nere i stan klockan halv 9. När jag kom dit tittade tandläkaren på min mage och sa "Ojdå, här blir det visst inga röntgenbilder". Jag hoppade upp i den fantastiska tandläkarstolen och tandläkaren pillade lite på tänderna med sina instrument. "Det ser jättebra ut, inga hål" säger hon och jag reser mig ur stolen igen. Det tog max två minuter och för det fick jag betala 430 kr och då är ett vårdbidrag på 300 kr inräknat. Det kostar alltså egentligrn 730 kr för två minuter i tandläkarstolen och det är ju galet. Det kanske är det man ska utbilda sig till för att bli rik? Tandläkare!



Älskar den här bilden! Jag har alltid haft komplex för mina tänder men när jag ser den här tjejen med nästan exakt likadana tänder som mig tycker jag nästan det ser lite charmigt ut.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: