Afterwork hemma i badkaret


Jag är precis hemkommen från jobb och nu sitter jag med en korv i bröd i handen och äter för fullt. Heter det korv med bröd eller korv i bröd föresten? Nåja, efter min lilla "lunch" ska jag hoppa i badet och bara ta det lugnt. Jag är helt slut efter tre timmars jobb i butiken och jag känner mig som en gammal käring. Benen värker och fötterna är trötta. Jag har blivit tipsad om stödstrumpor men det är väl lite att ta i? Inte nog med att man blir svullen och tjock när man är gravid, man ska även ha stödstrumpor och mormortrosor. Sexigt!

Annars händer det inte så mycket mer idag mina kära vänner. Har köpt lite fint till bebisen som jag ska fota och visa här i bloggen. Och så ska jag se om jag orkar montera upp min nya garderobslåda eller får det vänta tills imorgon. Sen ska jag bänka mig framför tvn och njuta av min lediga kväll. Lite Ben&Jerrys hade inte suttit fel ;)


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: