Vit kladdkaka


Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har bakat! Senaste gången jag bakade var när jag bakade syltgrottor 6 timmar innan Albin föddes. Jag hade kraftiga värkar men trodde inte att det skulle hända mer så jag försökte fördriva tiden genom att baka. Det gjorde förbannat ont men kakorna blev goda. Tyvärr han de bli gamla innan jag kom hem från BB. Idag gick baket smärtfritt och jag fick ihop en fin vit kladdkaka som jag ska ta med ut till Påaro imorgon. Vi ska på kräftskiva och jag fick i uppdrag att fixa efterrätt. Det blir vit kladdkaka med grädde, hallon och blåbär. Jag är så sugen på att smaka men jag får hålla mig till imorgon.

Nästa steg blir att baka cupcakes igen.
Det var ju min specialitet innan!

Tips: Recept på vit kladdkaka och annat gott finns på kalasgott.blogg.se

Madeleine:

Jag har fått writing frosting i flera färger av Roberts syster så vi får baka några färgsprakande cupcakes :)



SKRIVET DEN: 2010-08-15 KL: 10:02:07 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: