Tröttast


Vilken kväll! Albin har varit jättetrött men har inte velat sova så han har varit lite skrikig. Gick en lång runda med vagnen för jag trodde han skulle somna gott i den men han låg bara och tittade med stora ögon. När vi kom hem igen ställde jag vagnen i hallen och då somnade han. Jag fick väcka honom efter ungefär en timme eftersom klockan hunnit bli så mycket innan han somnade. Jag bytade hans blöja, tog på honom pyjamasen och gav honom mat. När det var gjort var han nöjd och trött och somnade fint i sin spjälsäng.

Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knäet och varvar ner. Äntligen lite egentid! Jag ska snart ta ett varmt bad och sen ska jag krypa upp i soffan och kolla på någon film på tv och äta choklad. Jag har gjort mig förtjänt av det idag.

Imorgon är det dags för vägning. Vikten har stått ganska stilla den här veckan så jag förväntar mig inga större resultat. Jag får vara nöjd endå med tanke på att jag gick ner nästan 3 kg förra veckan och lyckats hålla det utan problem. Från och med imorgon ska jag köra lite hårdare - Ingen choklad mitt i veckanoch så ska jag dra ner på mejeriprodukterna.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: