Sakta men säkert

rör sig vikten åt rätt riktning...

Jag har nu hållt på med LCHF i två veckor och jag tycker det känns jättebra. Jag ska erkänna att jag fuskat ett par gånger. Kanelbullar till fika igår och ett par godisbitar i helgen, men det har varit så små mängder så det har inte gjort någon skillnad. I övrigt saknar jag inte pasta, potatis, ris och bröd så mycket som jag trodde jag skulle göra. Jag ska fortsätta ett par veckor till och hoppas på att jag når min första målvikt tills min födelsedag om tre veckor.

Vecka 1: - 2,9 kg
Vecka 2: - 0,6 kg
Totalt: - 3,5 kg

Minus 3,5 kg på två veckor är inte dåligt! Jag känner mig redan smalare eftersom jag mår bra i magen och den nästan aldrig är svullen eller spänd mer. Har även redan fått förfrågningar om jag gått ner i vikt, så det syns atagligen också. Alltid kul när man får resultat för mödan.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: