Minus 2 kilo


Jag har ätit enligt LCHF i 3 dagar nu och idag visade vågen på minus 2 kilo! Visserligen är det bara vatten som gått ur kroppen men det är endå ett bevis på att det händer saker. Har varit otroligt varm på natten och mått illa på morgonen så har "fuskat" lite och ätit några nektariner och några mandlar. I övrigt känns allt bra och jag tror verkligen på att jag ska klara det här nu! Har testat att baka två olika bröd och LCHF-kakor och det smakar otroligt bra för att vara fritt från både socker och mjöl.

Madeleine:

Jag läste nånstans att man kan öka på saltet i början om man känner sig dålig pga frånvaron av socker.



SKRIVET DEN: 2010-08-20 KL: 14:28:17 URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF:

Det är vanligt att man mår dåligt de första dagarna. Gjorde jag med när jag började och det kommer att gå över :)



SKRIVET DEN: 2010-08-20 KL: 17:41:49 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: