Imorgom börjar jag på diet


Japp, imorgon är det dags! Känns som att en onsdag är en bra dag att starta på och det får bli den dagen i veckan då jag väger mig. Jag ska gå ner 9 kilo på 3,5 månader, det känns ganska lagom. Jag är fortfarande lite skeptisk till LCHF men tänker testa och gå all in. Man får äta mycket god mat och äta tills man är ordentligt mätt, det känns som en förutsättning för att lyckas.

Idag har jag bakat ett LCHF bröd som nu ligger i frysten och imorgon ska jag baka ett annat bröd och sen någon LCHF-kaka. Det gäller att vara väl förberedd med alternativa god saker om man nu ska ha en liten fika eller myskväll någon dag.

Ska skriva upp vikt och mått imorgon även om jag skäms rejält över dem.
Jag gör det för min egen skull, för att hålla koll och bli motiverad.

Linda:

Nått som funkar bättre är GI metoden.. gubben har en kollega som inte har gått ner 1 ända kilo sen han börja med LCHF.

Det är typ samma sak..



SKRIVET DEN: 2010-08-18 KL: 01:25:59 URL: http://jerneskog.devote.se

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: