BVC idag


I förmiddags var jag på BVC med Albin för vanlig månadskontroll. Min lilla räka är inte så liten längre, han väger nu 6400 g och är 62 cm lång vilket är helt perfekt för hans ålder. Sköterskan satt mig i en föräldragrupp som börjar 27 september och så berättade hon lite om smakportioner som han ska börja med nu när han blir 4 månader. Ska bli spännande att se vad han tycker om mat, jag tror han kommer gilla det. Ska börja med att mosa potatis och blanda med lite mammamjölk. Smaka på riktig mat, min lilla kille börar bli stor.

Efter BVC gick vi hem och åt lite lunch och sen åkte vi en sväng till Väla med mormor och moster. Johanna blev stolt när hon såg vilken tröja han hade på sig idag. Mitt hjärta klappar för moster!






Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: