Många besökare

Hjälp vad många besökare jag haft idag och jag undrar såklart varför? Hur har alla hittat hit? Strunt samma, det är skitkul och jag hoppas att alla stannar kvar för snart kommer min blogg bli den bästa. För jag har hämtat ut min nya digitalkamera idag :D

Jag har bara testat den litegrann men imorgon ska jag fota, fota, fota. Kameran är superliten och fin och den verkar ta riktigt fina bilder också, vilket såklart är det viktigaste. Finns en massa inställningar och andra tekniska saker man kan fixa med den så jag får helt enkelt utforska lite imorgon.


En testbild - Min fina NalleVovve.

Anonym:

Hehe vilken gullig =D



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 17:09:34 URL: http://awesomebitch.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: