Lördagen i bilder

I lördags hade jag en helkväll med massa underbara tjejer. Vi började med förfest och det blev mycket dricka och många skratt och crazy bilder. Efter det åkte vi ner till stan och tog en liten barrunda och sen skakade vi rumpa inne på tempel resten av natten. Jag och Louise avslutade natten med en kebab och sen gick vi hem (jag barfota) i totalt ösregn. Jag var inte hemma förän 5 på morgonen och då var jag halvt ihjälfrusen och trött som ett get, så jag stupade i säng direkt. Nu kommer bilderna, enjoy!

Fina tjejer


Jag och Cassandra rockar


En sourz-shot tack


Fler snyggingar


Gruppbild!


Fina Linda och Jag på tempel





Madeleine:

Den gruppbilden fick jag ju inte :P



SKRIVET DEN: 2009-09-14 KL: 23:53:24 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: