Lilla bloggisen

Kära bloggisläsare jag förstår att ni saknar mig men jag har enorm bloggtorka. Jag förstår inte var all tid och ork tar vägen?  Jag har bilder på kameran som jag måste föra över till datorn innan jag kan visa dem, och jag har lite nyshoppade saker som jag ska fota och lägga upp. Men jag skjuter bara upp det hela tiden.

Jaja. Ikväll blir det god middag på rostbiff, potatisgratäng och svampsås och sen är det idol klockan 20.00. Det ser jag verkligen framimot!



Min lilla mysiga vovve.

matilda:

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)



SKRIVET DEN: 2009-09-30 KL: 22:09:20 URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: