Kläder som intresse

Hoppas, hoppas, hoppas att min digitalkamera kommer imorgon! Då ska jag fotografera till linsen glöder och minneskortet är fullt. Har massvis med nytt i garderoben som jag är så lycklig över och vill visa. Ibland tycker jag det låter lite töntigt att fotografera sina kläder och lägga ut på bloggen men mode är något jag verkligen brinner för, och jag hoppas på att jag kan inspirera några tjejer därute med mina köp och outfits precis som jag inspireras av andra bloggare. Kläder är mitt största intresse och precis som andra vill visa upp sina senaste scrapbook-kollage eller bakverk, vill jag visa upp mina kläder. konstigare än så är det inte :)


Madeleine:

Jag förstår dig verkligen ^^,



SKRIVET DEN: 2009-09-10 KL: 22:22:19 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: