Det är min dag idag

Jag fyller 21 år idag!
Vaknade upp med en underbar pojkvän på ena sidan om mig och en mysig vovve på andra sidan. Fick en present av Stefan som jag öppnade i sängen och det var en jättefin berlock till min Thomas Sabo samling. Mitt första gratulations-sms fick jag 00.16 inatt av Louise. Hon kommer hit om en stund så ska vi äta frukost sen ska hon hjälpa mig baka cupcakes, hämta smärgåstårta och förbereda inför kalaset i eftermiddag. Jag är säker på att det här kommer bli en toppendag!


Norrlänningarna:

Grattis Jenny, hoppas att du har en fin dag på din högtids dag. Festa inte för hårt, det finns en morgondag också.



Grattis hälsningar från Norrland, Maria & Bengt.

Ha det så bra ;)



SKRIVET DEN: 2009-09-20 KL: 19:36:14

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: