Nattuggla

Jag sitter fortfarande uppe.. Tänkte gå och lägga mig för en stund sedan men tänkte att jag kunde sitta uppe en timme till och se nyheterna på H&Ms hemsida som antagligen läggs upp klockan 12. Börjar nog bli lite väl beroende av alla fina kläder på alla hemsidor, haha. Det här kommer jag få ångra när jag ska upp klockan 7 imorgonbitti. Ska vara utanför skolan klockan 9 för vi ska åka på studiebesök på fields (köpcentrum) i Köpenhamn. Där blir det ingen shopping utan vi ska träffa chefen där och kolla in de olika butikernas utformning osv inför ett kommande projektarbete vi ska skriva. Det kommer ta hela dagen men jag antar att det är roligare än att sitta på föreläsning.

Nu är det bara 5 minuter kvar. Ska borsta tänderna sålänge.
Godnatt sötnosar!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: