Lördagkväll

Fasiken vad glad jag blir när jag ser att fler har börjat följa min blogg! Mitt liv kanske inte är det mest intressanta i världen just nu men det är roligt att skriva och veta att folk är intresserade och läser. Fast lite fler bilder och bättre uppdatering hade inte varit helt fel. Det är något jag ska jobba på.

Idag har jag och min kära sambo varit en runda på familia och på väla och gjort ett ärende och druckit milkshake på Donken (jag börjar bli beroende). Sen till middag tog vi en liten kebabtallrik och det var underbart gott. Som ni ser har min plan på att få bättre kostvanor inte riktigt börjat än, men så fort helgen är över blir det andra bullar. (Eller inga bullar alls). Den här lördagskvällen ska jag iallafall tillbringa framför datorn och sen ska jag gå och lägga mig i tid. En kompis frågade om jag ville hänga med ut och svira i stan men jag känner mig trött och tråkig idag, så det blir ingenting med det...


Hoppas alla får en mysig kväll!




Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: