Fields och Chic

Jag är helt slut. Har varit på Fields, nordens största köpcentrum i Köpenhamn med klassen hela dagen. Vi åkte redan 9 imorse, lyssnade på centrumchefen och gick runt och tittade i affärer i fem timmar och var inte hemma förän efter klockan 6 på kvällen. Av någon anledning ligger Danmark före Sverige modemässigt och jag hittade jättemycket fint på bla H&M, Zara och Topshop men eftersom den danska kronan är så förbannat dyr blev det inga köp. Timmarna gick jättesegt och fötterna värkte och hemresan på 1,5 timme kändes som en evighet, men lite kul var det endå..

Gissa om jag blev glad när jag kom hem och hittade tidningen Chic i brevlådan! Ska gå och lägga mig i sängen och mysa och läsa tidningen nu. Imorgon är jag helt ledig så jag ska sova så länge jag bara kan. Härligt :)

Godnatt på er!




Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: