Outfit

Här kommer en liten dagens outfit. Svårt att få till bra bilder om man inte har någon som kan fotografera en, så ni får nöja er med lite halvsuddiga spegelbilder tills jag kommit på ett bättre sätt. Det är nog ingen idé att be min kära sambo om hjälp. Han tycker det är heltöntigt och gillar inte bloggar. Vad är de med killar?

Tycker iallafall att det är kul att lägga ut bilder och jag hoppas att dem uppskattas. Kommentera gärna och säg vad ni tycker!





Jeansleggings - Vila
Vit blus ny - Ellos
Skinnjacka - Only
Peacesjal ny - Gekås
Hjärtväska - H&M
Ballerinaskor nya - Vagabond

Monkey:



hihi tack så mycket. glad jag blev :)



kram!



SKRIVET DEN: 2009-06-06 KL: 19:49:21 URL: http://www.monkeypig.se
Saga:

Vilken söt väska!

Var det nyligen du köpte den eller? Försöke kolla på webben, men den fanns inte där... :/



SKRIVET DEN: 2009-06-08 KL: 20:29:52

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: