Tråkig dag

Sitter hemma hos mamma&pappa nu och håller på att skriva ut lite papper till skolan. När jag och Stefan fått ordning i garderoben måste vi också handla en skrivare. Nog om det. De två sista timmarna på jobb igår var en plåga. Jag blir trött i hela kroppen av att stå upp i 8 timmar och lyfta saker. Det kanske är ordentlig träning för kroppen men i längden är det nog inte jättebra för lederna - Hej förslitningsskador!

Idag blir det ingen rolig dag för mig inte. Jag vet att man inte ska ha den inställningen men att behöva plugga hela dagen låter faktiskt inte så spännande. Ska jag vara helt ärlig tror jag att tentan på fredag kommer gå åt skogen. Jag menar, hur ska det vara möjligt att trycka in allt viktigt från långt över tusen sidor i olika böcker på en vecka? Jag är inte ensam om detta problem iallafall, det är jag hundra på. En sak som är bra med universiteten är omtentorna!

NU TOG DET SLUT PÅ PAPPER I SKRIVAREN....

Nu måste jag sätta fart!


Madde:

Lycka till med tentan! Jag tror du klarar den!!

Pusspuss



SKRIVET DEN: 2009-01-14 KL: 15:00:45 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: