Sola

Idag har jag varit i skolan 2 timmar och så jag legat och stekt i solariegrillen. Det är evigheter sedan jag solade och jag hade två gånger kvar på mitt solkort så jag tyckte det var dags. Jag vet att det inte är bra att sola men man känner sig ju tusen gånger fräschare när man har lite färg. Har länge velat testa spraytaning men trodde inte det fanns här i närheten men igår såg jag att det finns en skönhetssalong mitt i stan som sprayar hela kroppen för 250kr. Ganska mycket pengar med tanke på att man får göra om det efter ca 1,5 vecka men det kanske är värt det?

Nu ska jag slänga i mig en rostad macka sen ska jag byta om och ta bussen ner till stan för att möta Emma. Vi ska dansa pussycat dolls idag och det ska bli kul :)


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: