Skor från GoJane

För några veckor sedan beställde jag hem 4 par skor från GoJane i USA. Det var lätt att beställa och betala med Visakortet. Exakt två veckor senare fick jag en lapp i brevlådan där det stod att ett paket väntade på mig på posten. Tullavgiften blev inte så hög som jag trodde den skulle bli och eftersom jag beställde tillsammans med en vän blev frakten inte heller så saftig. Skorna var helt underbara! Dem var mycket finare i verkligheten och dem passade bra. Det var tur att jag tog en halv storlek större än jag brukar för annars hade de blivit för små. Nu måste jag bara gå in dem och vänja mig vid de skyhöga klackarna. MUMS!


Svarta heels alá Carrie i Sex and the city.



Tanfärgade heels



Ljusrosa Barbieskor


Visst är dem loooooovley? <3


Anonym:

vad kostade frakten? :)



SKRIVET DEN: 2009-02-02 KL: 23:45:35 URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: