Pussycatdolls

Godmorgon! Sitter i vardagsrummet och solen lyser rakt i mitt ansikte. Det ser ut att bli härligt väder idag! Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt och plugga lite nu sen i eftermiddag ska jag ner en runda till stan. Jag ska hämta mina jeans och kanske handla ett par nya stövlar, sen ska jag möta upp Emma utanför dansstudion Impulse. Vi ska nämligen börja dansa "pussycatdoll" idag. Namnet kanske låter lite töntigt men det är iallafall en danskurs som är en blandning av showjazz, hiphop, burlesque & lap dance (Ja, ni läste rätt). Jag har dansat showjazz och balett innan och tävlingsdansat i disco men slutade för drygt ett år sedan. Det ska bli sjukt kul att börja dansa igen, men bara för skoj skull den här gången. Gå dit och bara släppa loss, dansa och ha kul. Nu ska jag bli lika het som Nicole Scherzinger! ;)



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: