Mitt i natten

Det är mitt i natten. Klockan är 02.30 och jag har inte gått och lagt mig än. De senaste timmarna har jag bytat till nytvättade sängkläder, diskat och städat upp i köket, läst mina favoritbloggar och städat garderoben. Louise var här tidigare ikväll och vi var iväg och hyrde film. Lånade tre olika filmer men vi han bara se en av dem, så jag får se de andra en annan dag. Perfekt att det är lånetid på en hel vecka.

Måste berätta en sak som hände innan. När jag och Louise kom hem  efter att ha hyrt filmerna såg vi att det låg godispapper i hela köket. Jag ser att godisskålen bara är halvfull och inser då att det är vovven som är den skyldiga. Han har alltså fått ut köksstolen på någon vänster och tagit sig upp på köksbordet och tömt halva godisskålen. Den lilla skiten kommer nog ha ont i magen inatt.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i bingen och vänta på att min älskling kommer hem från jobbet. Godnatt på er mina korvisar!



En liten skit som växt upp och blivit en liten tjuv. Min Nalle <3



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: