Min nyårsnatt

Tänkte berätta lite om min nyårsafton som faktiskt blev ganska lyckad det här året. Brukar inte ha så höga förväntningar inför "den stora kvällen" eftersom det aldrig blir som man tänkt sig, men den här nyårskvällen var jag riktigt peppad. Kvällen började i Åstorp där jag och Sibel var bjudna på middag hem till Cassandra och hennes sambo. Vi åt goda kycklingspett och pastasallad till huvudrätt och glass och frukt med smält choklad till efterrätt. Sen delade sällskapet in sig i två lag och vi lekte lite olika lekar där det i princip gick ut på att dricka och shoota så mycket och fort man kunde. Det blev många skratt och god stämning. När klockan närmade sig 23.30 tog jag och Sibel tåget in till Helsingborg för att titta på fyrverkerierna utanför hamnpaviljongen och skåla in det nya året. Där tömde vi det sista ur champangeflaskan och vi begav oss sedan bort till Temel. Trots att vi var tre år för unga (åldersgräns 23) blev vi insläppta eftersom vi var så SNYGGA och vi dansade och hade kul långt in på natten. Sen kom min snälla pojkvän och hämtade mig och körde mig hem. Då var jag lagom trött och mina fötter var stendöda eftersom jag dansat runt i 12 cm klackar en hel kväll. Tro mig när jag säger att jag somnade gott i min stora varma säng...



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: