Lämnar tillbaka

De slitna jeansen från Ginatricot är jäkligt snygga men ska jag vara helt ärligt är de inte lika snygga på. Inte på mig iallafall... Testade dem ordentligt framför speglen idag och de sitter för löst vid låren där bak och jag får platt och ful rumpa i dem. Dessutom vågar jag nästan garanetar att de kommer töja ut sig när det hårda jenastyget mjuknar lite och då kommer det bli ännu värre. Dem är slut i nästan hela Sverige vilket betyder att varannan tjej man ser på stan kommer ha ett par precis likadana och det är inte så spännande. Vilken diss jag ger jeansen nu, men det tar faktiskt imot lite att lämna tillbaks dem.



Om någon är intresserad av jeansen som är i storlek 27/32 är det bara att höra av sig.

Johanna <3:

vill du med tjäna pengar på din blogg ?

jag får runt 2000 kronor varje månad och har

inte alls många läsare. kolla mitt senaste inlägg

om hur du tjänar pengar genom bloggen.

alla borde få tjäna pengar inte bara STORA bloggar.



många undrar om det kostar. SJÄLVKLART INTE.

jag skickar inte detta för att tjäna pengar.

utanför att tipsa er alla bloggare.



hoppas du haft en bra helg i alla fall <3



SKRIVET DEN: 2009-01-18 KL: 14:55:59 URL: http://jsoul.blogg.se/
Patricia:

Hej, jag skulle vara intresserad av att köpa dem. Tror du att de skulle passa en om man har runt 26-28 i vanliga fall? Längden får jag fixa hur som helst. Har i vanliga fall 30 (a) Vad skulle du ha för dem? :)



SKRIVET DEN: 2011-08-09 KL: 18:50:20 URL: http://sunnysunglasses.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: