DVD-boxar

För ett par dagar sedan såg jag SATC-filmen hemma hos Louise och den var ju så bra! Jag har faktiskt inte sett så många sex and the city avsnitt och har aldrig följt serien på tv (Galet, jag vet). Efter att ha sett den underbara långfilmen är jag iallafall fast besluten att se hela serien från början. Jag ska köpa den fina skolådan med alla säsonger när jag känner att jag har tid och pengar. Boxen finns på tex cdon.com och kostar nu 599kr vilket inte är så farligt för 18 skivors finfin underhållning. Såg även att det har kommit en OC-box med alla säsonger samlade som jag också vill ha. OC är den bästa serien som någonsin gått på tv och jag kan se den hur många gånger som helst. Perfekt vardagslyx.

Men innan jag köper boxarna ska jag se klart One three hill. Har bara sett första säsongen än så länge.





Vilken serie är din favorit?



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: