Dagisjobb

Klockan 8 imorse ringde de från dagis och frågade om jag kunde jobba idag. Jag hoppar in där som vikare ibland och idag var det tydligen lite kris så jag fick skutta upp ur sängen och hoppa på första bästa buss dit. Det är roligt att komma dit och jobba ibland och leka med alla barnen och skratta och busa lite. Det bästa är när man ska väcka småttingarna efter de har sovit middag. Sitta i soffan med en yrvacken söt liten unge i knäet och bara mysa. Många tror att man blir avskräckt från att skaffa barn när man jobbar på ett dagis men jag tycker det är tvärt om. Jag tycker det är mysigt! men allt snor och alla nerkissade blöjor klarar jag mig gärna utan.


Små söta bebisar växer snabbt upp och blir krävande små busfrön.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: