chai te

Sitter med laptopen på köksbordet och äter frukost samtidigt. Ska iväg till jobb om 30 minuter så jag vill hinna med så mycket som möjligt innan dess utan att stressa. Dricker twinings chai te som jag köpte på maxi igår. Jag är en riktigt te-människa och tycker det är mysigt att börja dagen med en stor kopp te eller sitta framför tvn på kvällen med en varm kopp i handen. Chai teet var faktiskt riktigt gott och smakar lite svagt av kanel och kardemumma. Det går inte alls att jämföra med chailatten på espressohouse men fungerar bra såhär på morgonkvisten. Dessutom innehåller det här teet ju inte kilovis med socker som chailatten gör.

Ush, jag känner verkligen inte för att jobba till tio ikväll. Det är bara att bita ihop och tänka på pengarna jag tjänar och hoppas på att vi kanske blir klara tidigare så jag kan gå lite tidigare.

Ha en bra dag!

 Underbara te!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: