Bränna pengar

God eftermiddag på er!
Först måste jag berätta om hur besviken jag blev över filmen igår. Jag hade läst så mycket bra om Australia och trodde jag skulle få se en gripande och kanonbra film men NEJ. Den var långtråkig och första halvan av filmen hängde inte alls ihop med andra halvan. Det kändes som om de hade tryckt ihop två filmer till en bara för att få den så lång som möjligt. Visst var det en fin film och duktiga skådespelare men jag höll på att somna flera gånger. Det var bara en besvikelse.

Idag har jag varit med Louise ute på väla och shoppat. Jag brände 1500kr på en kjol, ett par skor och en skinnjacka som jag suktat efter länge. Visar sen! Nu sitter jag i soffan i min rosa morgonrock och ska snart slänga om till kläder och ta bussen hem till Louise som har lite inflyttningsfest i sin nya lägenhet ikväll. Jag kan tyvärr inte stanna så länge eftersom jag börjar jobba 5 imorgonbitti. suck suck suck...

Trevlig helg mina duvor <3



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: