God fortsättning på julen


Jag har haft en jättebra och mysig jul tillsammans med familjen, mormor&morfar och Stefan. Julafton bestod av gott julbord, tomte med massa julklappar och mys i soffan framför tvn. På juldagen skulle vi egentligen ta en skogspromenad på förmiddagen men det blev ju ett himla blött väder så det slutade med att vi satt inne hela dagen och spelade spel istället. En lugn jul med nära & kära, det är det bästa.

I julklapp fick jag precis vad jag önskat mig och lite till. Vi fick tekken 6 till ps3, nya fina bestick, en stekpanna (såklart), pengar och presentkort på Ikea. Sen fick jag en parfym, bodybutter och showergel från bodyshop och en superfin berlock med ett guldhjärta till mitt pandoraarmband. Tack alla fina!



En annan av julens stora höjdpukter är victorias secrets årliga fashionshow som går på tv den 26e varje år. Tyvärr glömde jag bort det helt och hållet men till min lycka såg jag att programmet går i repris på lördag 2/1 kl 15.35 på 3an. Nu har jag satt påminnelse på mobilen så jag inte missar det igen.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: